Wymiany i zwroty

Jak zwrócić?

  1. Zaloguj się do swojego konta i kliknij "Moje konto".
  2. Wejdź w "Zwroty towarów" i wybierz towary które chcesz zwrócić.
  3. W kolejnym kroku wypełnij wymagane pola zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
  4. Wydrukuj wygenerowany formularz lub skorzystaj z pustego formularza dostępnego na końcu strony.
  5. Spakuj zwracany towar i wyślij go na nasz adres: Mówisz i Masz ul. Zacisze 34 08-110 Żelków-Kolonia

 

Wypełnienie formularza poprzez stronę, zdecydowanie skraca czas reklamacji.

 

Pamiętaj!

 

  1. Na odesłanie produktu o standardowych wymiarach u nas masz 365 dni od daty otrzymania przesyłki. 
  2. Procedura zwrotu i wymiany dotyczy tylko towaru nowego w oryginalnym opakowaniu.
  3. Zwracany produkt musi posiadać oryginalne metki, nie może nosić śladów użytkowania i należy dołączyć do niego dowód zakupu (paragon, fakturę VAT).
  4. Reklamacja / zwrot / wymiana zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od momentu otrzymania towaru przez firmę "Mówisz i Masz".
  5. Towar odsyłany w ramach reklamacji o wadze do 2 kg wysyłamy Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną. Klient ma prawo odesłać towar w dowolny sposób jednak zwracany koszt za przesyłkę będzie równowarty z opłatą zgodną z cennikiem Poczty Polskiej.
  6. Nie ma możliwości zwrotu i wymiany towaru wykonanego na indywidualne zamówienie. Dotyczy to pościeli o wymiarach 135x200, 140x200, 150x200, 155x200, 180x200, 200x200, wieloczęściowych kompletów pościeli (sześcio, siedmio, ośmio, dziesięcio, jedenasto częściowych) oraz obrusów ze względu na ich indywidualne cechy. 

 

ODSTĄPIENIU OD UMOWY - WERSJA PDF

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel